luni, 1 martie 2010

Nu cunosc zabava mai inspirata decat ceva inainte si apoi oleaca de spritz

Doar “pigs” cu Pink Floyd si o stare psihedelica ma mai poate motiva sa mai scriu ceva pe blog:

Am fost ieri in talcioc si am cumparat de pe taraba unui amarat o coperta slinoasa cu cateva foi inlauntru; de cacat sa va mai spun ca erea poezie. De 5 stele. La un leu, dupa indelungi negocieri am smuls din ghearele nefericitului coperta pe care a taiat ceapa pana nu demult . Numiti-ma super negociator, asa cum ma simt si eu: Al. O Teodoreanu alias Pastorel, din care va citez urmatoarea halucinatie:

Cand simti ca esti mai mult decat ciupit

Si, ca sa fiu mai clar, cand esti”facut”,

Nu-i oportun sa bei tot ce-ai platit

Ci numai sa platesti tot ce-ai baut.

Moara ma-sa ! Daca este posibil asia ceva!

Cartea pute de emanatii pur matematice de tipul:

“Un carciumar cu faima in comert

Spunea, zambind odata:Domnii mei,

Constat ca doi betivi egali c-un tertz

Sunt beti deoportiva intre ei”

Pitagora s-ar piti morocanos la auzul enuntului “legii tranzitivitatii”, va jur!

Asta e doar inceputul capodoperei lui Pastorel despre care Aurel Leon scria in “Umbre”:

Aici zace Pastorel

Suflet bun si spirit fin,

Daca treceti pe la el,

Nu-l treziti, ca cere vin.

Sunt pa!

Respect pentru cunoscatori!

Toni St. Scribu

Un comentariu: