joi, 18 martie 2010

Crez
Vreau sa creez, sa te fac crezi
sa te-ncrezi sa te-inamorezi
sa iesi din crezul celor verzi
sa fii o clipa orb
ca mugurii cei verzi
Si crangul verde iese prin livezi
e clar c-acuma aberez
Ma simt ca-n smogul acru New-York-ez
Trec prin canalu’ de Suez
Si-ajung in slang-ul Londonez.
Mai am un gand, ma concentrez
S-ajung acasa sa parchez
m-am cam riscat
oricum bifez
Asa mai fac io
Cand fumez
Pe cine deranjez?
Am tras un fum.
Si ce? Exagerez?
Un joint pe mana dreapta sa rulez...
Il bat pe unghie, dublez
Cu mana stanga ma echilibrez
Mi-e pofta, trag cu sete
Ma emancipez
Urc lin in 'naltul cerului
Se-aude valsul vienez
Mai trag un fum, ma incapăţânez
Sa-l tin în piept
Plamanii imi fortez
Cu luna plina sa relationez
Precum chinezul mic cu bobul de orez
In iarba calda gatu-mi impregnez
Urc sus de tot
Până la zece mii piciorul londonez
Mi-e dor sa cant si sa dansez
Incerc un sol bemol
Diezul îl falsez
Ma resemnez
Ma cheama EA, ma conformez
Era si timpul sa aterizez!
A fost un an destul de bun, ma consolez!
Am fost la banca sa girez,
Daca ma-ntreaba vre-un organ
Pe mana dreapta sa virez
Ce mai visez- e gratis
Sa ma simt burghez
In mintea mea versuri mimez
cand beau un spritz sunt tanar bavarez
sa crezi acuma tot ce-ti zic de vezi
c-o ard din cola-n-fanta ca-n capra cu trei iezi
chiar daca nu am ochii verzi
fii om, citesti si te distrezi
nu ma suna fiindca ma deranjezi.
Hai pa!
Ca ma cam enervezi!
PS: finalizez:
Juan Carlo SCT votez

Un comentariu: