sâmbătă, 16 ianuarie 2016

Niciun sens n-are

Pe masura ce imbatranesc sunt tot mai carcotash:

Mi-e scarba de politica. Ma trezeam vorbind mai deunazi cu destula patima despre unul sa altul ca ce-a facut; da stai sa vezi ce-a facut celalt.. Cakat shit cum zicea un clasic din fosta Academie Catzavencu "Tetelu' din jurnalu' cu acelasi nume.
S-a ales prafu'. What's in this for me? Nooo! prea materialist! Nu vreau sa sun patetic sau prerenascentist, dar ce se va alege? Ce-ar vrea copiii lor sa se povesteasca despre ei la o adica?
Ma chiaburesc, fur pe toata lumea! Las sa moara batranica de la farmacie: a vrut sa pacaleasca sistemul si sa ia aspirina moca? Eu sa fiu sanatos si sa ma scot!
Pentru ce? Pentru cand? Nu se mai nasc adevarati barbati de stat cum iereau odinioara!
Fără vrajeala: Stefan a fost si el curvar, betiv, ofticos dar a lasat, mai nene ceva dupe el; parca s-a gandit si el nitel la neamul lui ! Mare om! Eu ce sansa am? Ca om politic? Eu, un cetatean cu credinta si dorinta de propasirea neamului? Tre' sa am sansa sa ajung in frunte sa dau de stire norodului de iubirea ce i-o port. Cum? Dau ceva spagi sa urc in sistem, platesc ceva campanii, ma indatorez, si castig!
Ce? Alegerile. Si apoi, ce fac?
 Platesc "principalu" si dobanda la clientela.
Nu mai inteleg nimic.
Tu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu