marți, 6 noiembrie 2012

Plictiseala si pe feizbuc

Imi fac rost de o seara sociala sa mai stau cu ba'etzii pe facebook: imi iau un laptop de tip six pack(5+1 gratis de la Timisoara) si ca sa fiu sigur ca ma scot, mai iau si un hard de 7 Giga(Calarasi  XO) si ma duc la Huck- un amic foarte sociabil. Acolo mai vine si Sorin zis IT-stul cu un memory stick de anu' trecut de la tac-su. E imbracat in nuiele. Sticku'.
Incepem sa postam. Socializam, ne imprietenim, si iar postam. Ne place place, place!
Preferam sa socializam la Huck pentru ca are un server mare cu cooler puternic. Iar el e un foarte fin editor...
Nici nu terminam de dat 10 like-uri si apare moderatoarea lui Huck care ne invita sa ne inchidem conturile ca am postat destul.
Desi suntem destul de iradiati de la privitul "pe sticla" am cazut de acord sa mai navigam pe cateva platforme de socializare. Dar unde?
Mai bine hai la "internet cafe" iar pentru trafic o sa abordam varianta "pay per click".
Am avut un trafic fabulos toata noaptea de-am ajuns la mine-n hub cu procesorul varza.
Se para ca si cu baietzii o s-o mai raresc o vreme.
Mergem doar pe messanger.
Sau cine stie: la iarna poate-mi fac propria mea retea de socializare si va astept sa ma accesati.
Vorba ceea: Click cu click se face blogu...

Un comentariu:

  1. Deci ca sa ne intelegem ....de la facebook to facebook , ce am socializat pina acu, da sa vezi de acu incolo.Dom`le jos palaria!!Mare bucurie postul asta.Multam cui trebe ca ne cunoastem.

    RăspundețiȘtergere