joi, 8 noiembrie 2012

EKILIBRIUM

E foamete-n Parâng şi-n crâng.
Îşi potrivesc mai ruginite fiarele- plugarii
Că nu-i de treaba- zic şi căcănarii
De când cu criza mondială, spumegând.

Absurdul colcaie de voci postume
Ce dat-au viata sensului etern
La fel de inutil privea si  naşu-n tren
Plamada rostului corcit in crâşme.

 As vrea mai mult sa zic decât atunci
Când nu  ştiam cuvinte care va să zică
Profundul viers de prin faptura-mi mică
Va fi-ncercat sa mi-l suprime-n vorbe lungi.
 
La ce m-am luat? Nu-i clară-a mea misivă
Sunt musafir sau sunt vestitul cerber?
Sunt pe ecran sau ma primesti in server
Ofranda-i dau lui Google : doar coliva...


                        Ma simt norocos.
                         Mă jur!
                          Error 404
                         Bagă-ţi eroarea-n cur!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu