sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Sunt cetăţean european şi am drepturi

A se citi sunt un sclav insignifiant şi am card.

Europa e aici să ne ajute pe noi. Să ne şcolească ţiganii, să ne tragă apă şi canalizare la sat, să zvârle cu fonduri dolofane in stânga şi in dreapta pentru un singur ţel inălţător: prosperitatea românului( da, iar pe Bin Laden l-au găsit după zece ani şi l-au aruncat in mare).

Bullshit! Merde! Căcat! ScheiBe! Fanta!

Mare lucru e sa poţi strica o naţiune din chiar lăuntrurile ei.
Dar cum s-o faci temeinic? Ii strici de la propriile valori, de la cele mai elementare reguli de bun simţ.
Creezi un gen de disonanţă cognitivă ca să amesteci gândurile omului de tip cetăţean european cu drepturi.
Ce e ala? Cetăţean? Drept? European?
Dacă n-am fi aşa de sparţi de TV şi am sta sa ne gândim oleacâ, am urla din toţi rărunchii.
Ce treabă are una cu alta şi de ce investeşte cineva o căciulă de bani ca să ne invrăjbească?


Tre să vina Europa sa ne invete pe noi cum să cumpărăm varză? Daca nu are cod de bare poţi să-i dai in judecată şi-i arunci in stradă. Mama lor de pui de comunişti...


Gânduri bune la inceput de an!
Gândiţi pentru voi şi nu vă luaţi după reclame! După niciuna!

Eu am o altă viziune apropos de abordarea afacerilor europene private: să respectăm aceşti ultimi invstitori care au mai rămas in picioare. Nu daţi cu piciorul in luptătorul ingenuncheat!

Altfel vine Kaufland şi-i ia locul. Şi o să primiţi 1 leu pentru că aşteptaţi mai mult de 5 minute la coada.

In virtutea incoerenţei bahice, salut ultima zi a anului. Pe vechi. Pe nou e doar o convenţie.
De aia nu poarta ceas la mână Chuck Norris: el hotărăşte cât e ceasul!!!
Sărutări de mână doamnei Google!(cică dă bine la trafic dacă vorbeşti frumos)...
Un an nou fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu