duminică, 9 septembrie 2012

mesaj pentru gugal

Am sa stau asa in fata paginii goale, poate stii tu, gugal ce vreau eu sa scriu.
Nu stii? Cred ca e o chestiune de timp pana ce vei sti si ce gandesc oamenii: daca ma duc la alimentara si-mi cumpar un kil de parizer, cand ajung acasa si deschid computerul, vad reclame la mustar. Ei bine, am o veste proasta pentru tine: nu-mi place mustarul! N-am sa mai platesc cu cardul- mi-am zis.
Si ce daca(a chicotit un server de prin Banladesh)? Big Brother iti stie orice miscare: te vede pe camere, iti stie locatia, traseul, intentiile, iti asculta telefoanele, iti citeste mesajele si mai nou a aparut un "wish list" in aproape orice site care vinde ceva. Ma refer la magazinele virtuale.
Intri pe site, daca ai de cumparat ceva cumperi, te inregistrezi sau pur si simplu doar te informezi, navighezi si iesi. Dar Fratele cel mare a mai nascocit o casuta unde iti scrii dorintele: adica ce ai vrea tu sa cumperi dar nu e cazul acum.
Atat ii trebuie Fratelui: urmeaza sa te asalteze cu oferte care mai de care mai avantajoase in stransa legatura cu ce-ti doresti tu. Pana la un punct e distractiv, dar cand ti se umple casuta postala cu oferte pentru biciuri din piele roz, si catuse din matase, devine oarecum neplacut...
Incearca-l 30 de zile fara riscuri scrie pe cutie. la orice cumperi, fie ca este orez cu lapte( ca odinioara) sau curs de limba germana de 6 ore fara profesor angajat( la fel cum e sucul ala 100% natural fara zahar adaugat).
Pare hazliu, dar nu e. Ne-am obisnuit cu aberatiile si asta nu face bine nimanui.
Oare cine suna la usa la ora asta?
Ma scuzati o secunda...
Ce dragut, erau doi tineri simpatici de la Colgate. Mi-au adus o mostra.
Gratuita.
Pentru o respiratie proaspata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu