miercuri, 2 martie 2011

M-am lasat de fumat de exact 3 luni!!!
Am mai trecut prin asta. Am ajuns chiar la 4 luni alta data, asa ca nu ma apuc inca de sarbatorit. Oricum, acum e altfel: am descoperit tigara electronica si n-am nicio dorinta de a fuma tigari.
Oricum nu mai miroase a fum totul in jurul meu si am economisit macar 3 milioane. 100 de dolari. Nu-i rau. Pot lasa si un mic link catre site-ul cu tigari electronice: www.e-tigari-electronice.ro

Un comentariu:

  1. Si eu m-am apucat de vaporizat!!!! De pe 2 Decembrie 2010 nu am mai pus tigara normala in gura. Mare inventie!!!!!!!!!!!!
    Frumos realizat site-ul www.e-tigari-electronice.ro Intra si pe www.tigara-electro .ro Acolo este si un filmulet despre cea mai tare tigara electronica - tigara Ego!!!!!!!!!!
    Spor la vapori!!!

    RăspundețiȘtergere